حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

اول راه

به نام رب زمین و زمان

به دلیل مشکلاتی که در سرورهای پشتیبانی وبهای دیگر به وجود آمد بر این شدم که در بلاگ اسکای برای خود آشیانه ای درست کنم. 

قصد ایجاد فضای فرهنگی و سیاسی را در این وب دارم، با نقد فیلم ها و تحلیل های روز و دلنوشته ها مرا همراهی کنید.

یاعلی


نظرات 2 + ارسال نظر
حاجی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
خدا پشت و پناهت

فرهنگ دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ق.ظ http://www.farhangrabaza.blogfa.com

یاالله . سلام دلاور . از اینکه به سرزمین مقدس ربذه تشریف فرما شدید بسیار سپاسگذارم و قدم رنجه فرموده بودید. بسیجی از مردم است با مردم است و برعلیه مردم نیست و با ولایت مولاعلی زاده شده و بر ولایت ۱۲امام برحق صحه گذارده و در غیبت کبری بر ولایت فقیه است بنابراین این شاحصه ها را داشته باش تا هیچوقت گمراه نشوی ! من حقیر معتقدم ما کار شاقی نکرده ایم بلکه ادای تکلیفی کرده ایم که اگر جوانان ونوجوانان امروزهم در آن شرایط قراربگیرند میکنند و من به این جوانان اطمینان دارم . ملتمس دعا . فرهنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد