حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

این روزها

این روزها که ناصر حجازی اسطوره دستگاه های فرهنگی مان شده است،

این روزها که فردوسی پور در شب میلاد حضرت زهرا (س) مشکی می پوشد،

این روزها که هاشمی رفسنجانی برای سحابی که او را زندان انداخته بود تا رویش کم شود، پیام تسلیت می دهد،

این روزها که همه دارند به هاله سحابی فکر می کنند،

این روزها که قالیباف در اقدامی صد در صد خالصانه با پول بیت المال از پرسپولیس تقدیر می کند که به فینال جام حذفی صعود کرده است،

این روزها که مشایی در همه زمینه ها جولان می دهد،

این روزها که احمد توکلی و علی فریمانی (مطهری) بهترین روزهای زندگی شان است،

این روزها که قوه قضاییه حکم اعدام یکی از بزرگترین مفسدین فی الارض را لغو می کند،

این روزها که سید حسن مصطفوی (خمینی) از اخلاق و معنویت دم می زند،

این روزها که ضرغامی در برنامه های زرد و خاکستری تلوزیون رکورد می زند،

این روزها که علی آقای لاریجانی ولایتمدار شده است،

این روزها که محسن رضایی به دنبال عقلانیت و وحدت مسئولین است،

این روزها که بیست و دو سال از رفتن روح الله می گذرد،

این روزها که بیست و دو خرداد 88، دو ساله می شود،

حسین 19 ساله می شود و قاتلانش فقط در "حصر" هستند ...

همه چیز درباره حسین : http://gholaamkabiri.blogfa.com/
(برگرفته از وب امیرحسین ثابتی)


نابینا شدن یک روحانی درنجات دختر جوان از چنگال اوباش

هنوز رهروان عباس هستند/ هنوز غیرت تو وجود مردان ایران هست

    چون هنوز بسیجی هست


امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل اقدام برای نجات یک دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خیابان شریعتی تهران، در آستانه نابینایی از یک چشم قرار گرفت.


به گزارش جهان حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که شب گذشته برای نجات یک دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرده و هم‌اکنون در پی نجات دادن این دختر، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بیمارستان فارابی تهران و در حالی که خون چشم وی تمام لباس‌های وی را پوشانده بود، در تشریح این واقعه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ساعت ۲۲ شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملک به همراه ۲ نفر همراه داخل خودروی خود در حال عبور بودیم که ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.

وی افزود: بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حرکت کرده و مشاهده کردیم که ۲ نفر از اراذل و اوباش سوار بر یک موتور برای ربایش یک دختر جوان اقدام کرده‌اند. این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور کرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست کمک کرده و از سوار شدن خودداری می‌کرد و ۲ پسر جوان نیز وی را ضرب و شتم کرده و مورد هتاکی قرار می‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم یورش بردیم، اما با مقاومت این مهاجمان روبرو شده و درگیر شدیم. در هنگام درگیری، یکی از آنها که شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، این شیشه را با زدن به بدنه موتور شکست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد کرد که نتیجه‌اش را مشاهده می‌کنید. 

ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسیار شدید بوده و به گفته یکی از پزشکان حاضر در اورژانس بیمارستان فارابی احتمال تخلیه شدن چشم راست این روحانی از خودگذشته و ایثارگر بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام فروزش گفت: الحمدلله هرچند به قیمت مجروح شدن شدید یک چشم، موفق شدیم این دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهیم. 

حجت‌الاسلام فروزش دقایقی پس از گفت‌وگوی خود با فارس به علت خونریزی شدید چشم راست خود بیهوش شد.

این روحانی از خودگذشته به علت شدت جراحات وارده و برای جراحی به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.


سلام به مردان باغیرت- سلام به مردان بی غیرت - سلام به خانم های محجبه

سلام به خانم های بدحجاب


اگر بیاییم تفکیک جنسیتی کنیم چهار نوع طیف بوجود می آید با عقاید و افکار مختلف با پوشش ظاهری مختلف به گونه ای که باغیرت ها با بی غیرتها هیچ رابطه ندارند و محجبه ها با بی حجاب ها هم به همین گونه

نمیخواهم حوادث تلخ فتنه۸۸ را بیاد آورم ولی مجبورم/ یادم می آید به دلیل داشتن ریش یا داشتن چادر یک عده افراد که تشکیل شده از بی غیرتها و بدحجابها به سمتمان یورش می آوردند و میگفتند چون ریش داره یا چادری هست بزنیدش بکشیدش. لحظه ای بود که در زیر لگدها و ضربه ها فقط اسم ارباب را بر زبان می آوردیم یاحسیییییییییییییییییییین

۲سال گذشت. در همان خیابانها شبی فریاد "کمک کمک" دختری بدحجاب خیابان شریعتی را فراگرفت چه کسی به کمک این دختر بدحجاب رفت؟؟؟!! همان کسی که از طیفی بود که به  دلیل داشتن ریش باید کتک میخورد ولی این روحانی هیچ وقت با دیدن بدحجابی این دختر از کمک کردنش منصرف نشد و تا از دست دادن چشمش پیشرفت....

هر جا بحث دفاع از اسلام و غیرت و ... پیش می آید بسیج پیش قدم هست و ناجا پس قدم/ نیروی انتظامی، این دختر  اصلا" بدحجاب چرا باید شرایط به گونه ای باشد که این اراذل و اوباش به خودشون جرات بدهند که ناموس مردم را مورد آزار و اذیت قرار بدهند

کم کاری ناجا دوباره باعث شد یک بسیجی خودش را فدا کند.

پی نوشت: نظر رفقا بعد از منتشر شدن این اخبار و تصویر : احمد نیم رخ صورتش شباهت نسبی داره با تو ....... !!!


 سلامتی روحانی بسیجی صلوات


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نمایشگاه شو لباس

اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با شرکت 85 گروه نمایشی روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که با حاشیه هایی همراه بود.در این مراسم که با حضور مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری، اساتید،و دانشجویان دانشگاههای کشور برگزار گردید از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.پوشش و آرایش بسیاری از برگزیدگان این جشنواره سالن تئاتر دانشگاهی را به گونه ای تغییر داده بود که گویی از منتخبین برای حضور در شو لباس دعوت به عمل آمده بود.لازم به تذکر است که مسئولان فرهنگی دانشجویی باید با دقت و نظارت بیشتری نسبت به این گونه رویداد های فرهنگی برخورد نمایند تا که نتیجه ای منفی را در فضای دانشگاهی ایران به همراه نداشته باشد.

واقعا تاسف داره برای مسئولین فرهنگی، چرا خوراک فرهنگی کثیف میخواهید به جوانان بدهید؟!، شما مسئول انقلابی هستید؟  نه فکر نمیکنم

مدیر رزمنده یاد لحضه های شهادت دوستانت در مقابل چشمانت یبافت، واقعا یادت می آید؟، اگر به یاد داشته باشی با دیدن این تصاویر به خدا قسم باید خون گریه کنی، مسئولین از مادر شهدا خجالت بکشید، وزیر فرهنگ و ارشاد چه کسی پاسخ گوی این همه بی حرمتی ها است؟؟؟؟، بهترین سلاح  برای ازبین بردن جوانان بی بند و باری است، دشمن با بهترین سلاح به جوانان در نتیجه به جامعه ضربه می زند. با خواندن متن زیر متوجه می شویم که در جامعه اسلامی چقدر به بیان اسلام و قرآن عمل می شود!

به زنان باایمان بگو چشم های خود را فرو گیرند و دامان خویش را از بی عفتی حفظ کنند و "زینت" خویش را آشکار ننمایند و روسری های خود را بر سینه ی خود افکنند و زینت خود را آشکار نسازند مگر برای شوهرانشان ، یا پدرانشان یا ... و پاهای خود را بر زمین نزنند تا زینت پنهانشان دانسته شود و ای مؤمنان همگی به سوی خدا باز گردید، شاید رستگار شوید .
(سوره ی نور آیه 31)

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید ....


ادامه مطلب ...

نشست دکتر دارابی با روشنفکرای دانشگاه!

دیررفتن سرقرار  شده یکی از عادت های بدم، ساعت 9:30صبح از جلوی سر در دانشگاه  قرار بود حرکت کنیم من تازه نه و نیم از خونه زدم بیرون، خلاصه داستان هایی این وسط پیش امد که ...........، پس رسیدن به جام جم و آفیش شدن های بسیار معنی آفیییش هم فهمیدیم، وارد سالن جلسه شدیم که فقط مدیر شبکه چهار امده بود بعد از گذشت زمان کوتاهی دکتر دارابی و قائم مقام شبکه سه و مدیر گروه اجتماعی شبکه سه و معاون روابط عمومی سیما وارد سالن جلسه شدند

پس خیر مقدم  معاون سیما بچه ها صحبت را شروع کردند و اول  بسم ا... این نکته را یاد آور شدند که تعاریف را کنار می گذاریم و به نقد میپردازیم تا راه کاری مناسب شود

 امیرهاشم پور، مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه با تقدیر از اقدام شبکه پرس تی وی گفت : شبکه خبر هم باید بتواند با آن الگو به تاثیرگذاری و کارآمدی خود بپردازد.

_ توجه به تحکیم بنیان خانواده ، پرهیز از تجمل گرایی و افزایش برنامه های گفتگو محور را مورد توجه قرار داد و گفت : صدا و سیما می تواند از گروه های دانشجویی و ایده های دانشجویان به خوبی استفاده کند، برگزاری چنین نشست هایی را گویای اهمیت نقش دانشجویان دررسانه ملی توصیف کرده شد و با قدردانی ازبرنامه های ارزشمند رسانه ملی از جمله برنامه «راز» استفاده از نیروهای متعهد و صاحب نظر را در تولید برنامه ها ضروری دانسته شد.

_ ضرورت توجه هرچه بیشتر برنامه سازان صدا و سیما به ارزش های اسلامی و انقلابی ازجمله حجاب ، پرهیز از فضای غیبت و تهمت ، الگو سازی شایسته ازهنرمندان و انتقال مفاهیم و پیام های سازنده ، تاکید شد.

_ رسانه ملی و به ویژه سیمای جمهوری اسلامی با همکاری و ارتباط موثربا گروه های جهادی دانشجویی که فعالیت جهاد سازندگی را زنده می کنند ، می توانند این روحیه عالی و کار آمد را درجامعه ترویج کنند، حضورهرچه بیشتردوربین های سیما درمناطق محروم و پخش برنامه های سازنده ترسیما درساعات مناسب را خواستار شد.

حمیدرضا جعفریان جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف که دراین دیدار حضورداشت نیز گفت: صدا و سیما می تواند با ساز و کار مناسب ارتباط نخبگان جامعه را با رسانه ملی بیشتر کند.انتظار ما از رسانه ملی این است که اخباردانشجویی و دانشگاه­ها را بیشترانعکاس دهد.جعفریان ازصدا و سیما خواست براساس ارزش های اسلامی و انقلابی برای مخاطبان ذائقه سازی کند.وی از برنامه های موفق سیما از جمله سریال «پایتخت» قدردانی کرد.

 _ تاکید برتوجه هرچه بیشتر به مفاهیم عالی دینی و مذهبی در برنامه های صدا و سیما باید ازمطرح شدن تفکرات اباهه گری و ضد ارزش ها در رسانه جلوگیری کرد.

_ تشکیل شوراهای راهبردی شبکه ها و اتاق فکر برنامه ها درمعاونت سیما کاربسیارخوب و نشانگر اهتمام ویژه معاون سیما به رویکرد تخصصی است، ایفای نقش هرچه بیشتر روحانیت درسیما را خواستار شد.

_ ازمسئولان صدا و سیما خواست نیازها و اولویت های رسانه ملی را معرفی کنند تا دانشجویان بسیجی بتوانند تفکر همراهی و همکاری با رسانه ملی را عملیاتی کنند.

و بسیج دانشجویی این دانشگاه نیزضمن اعلام آمادگی دانشجویان برای همکاری با مسئولان درعرصه های مختلف ، بیان مشکلات رسانه ملی و مدیران برای مقابله با تهاجم فرهنگی را خواستار شد

و شروع صحبت های دکتر دارابی و .... :

معاون رئیس سازمان صدا و سیما درنشست صمیمی با بسیج دانشجویان دانشگاه های علم و صنعت هویت اصلی جنبش دانشجویی را ضد استبدادی ، ضد استکباری و مقابله با بیگانگان عنوان کرد و با پاسداشت نقش موثر دانشجویان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: دانشجویان باید امروز نقش موثرتری در استکبار ستیزی داشته باشنددکترعلی دارابی در ادامه با دعوت از دانشجویان برای همکاری بیشتر با رسانه ملی، تصریح کرد: دانشجویان می توانند با حضور درشورای مشورتی شبکه های سیما و اتاق­های فکر برنامه­های تلویزیون، مدیران را با اندیشه های نو و نیازهای نسل جوان همراهی کنند.

وی از دانشجویان دعوت کرد برای ارتقای کمی و کیفی برنامه های تلویزیونی با رسانه ملی همکاری موثرتری داشته باشند.

دکتر دارابی از دانشجویان خواست ایده ها ، موضوعات و سوژه هایی که قابلیت طرح را در سیما دارند ، ارائه کنند.

معاون رئیس سازمان صدا و سیما درامورسیما ، با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، به دهه عدالت و پیشرفت ، ابراز امیدواری کرد دانشجویان به عنوان نسل جوان ، متعهد ، تحصیل کرده و انقلابی دراین دهه بتوانند با احساس مسئولیت ، برای مدیریت هرچه بهتر جامعه اسلامی ایران گام های مثبت بردارند.

دکتردارابی با تاکید بر تلاش مدیران ، کارکنان و برنامه سازان رسانه ملی ، برای اعتلای مفاهیم و ارزش های اسلامی ، انقلابی  و انسانی در صدا و سیما، ممنوعیت تجمل گرایی، مصرف گرایی و ساخت سریال های تلخ را ازجمله اقدامات انجام شده درحوزه سیما برای اعتلای ارزش های انقلابی و اسلامی دانست .

معاون رئیس سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت بالا رفتن آستانه تحمل مسئولان برای بیان نقدهای سازنده در برنامه های سیما تاکید کرد

درادامه این نشست دکترتقی رستم وندی مدیرشبکه چهارسیما برخی ازبرنامه های جاری و در دست اقدام این شبکه را برشمرد و از دانشجویان خواست که با ارائه دیدگاه ها و ایده های خود این شبکه را همراهی کنند..

رستم وندی برنامه های «راز» ، «طلوع» ، «پارک دانشجو» ، «کتاب 4» ، «زاویه » ، جشنواره فیلم و تئاتر دانشجویی و مستندهای فرهنگی و دانشجویی را از مهمترین آنها دانست.

مقیسه قائم مقام شبکه سه سیما نیز از دانشجویان برای مشارکت درنهضت اجتماعی با هم بخندیم به جای آنکه به هم بخندیم و نظارت بر برنامه های سیما دعوت کرد.

سید فضل الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه سه نیزحضورهرچه بیشتر دانشجویان را در روند ساخت برنامه های شبکه سه سیما ضروری دانست و گفت : گروه اجتماعی شبکه سه آمادگی دارد دربرنامه های گفتگو محور ، مستند و ترکیبی از نظرات دانشجویان استفاده کند. وی ساخت برنامه های مستند از اردوهای جهادی دانشجویان ، مسابقه تلویزیونی با حضور دانشجویان دانشگاه های کشور و برنامه شهریار با حضور جویندگان علم و دانش را از اقدامات گروه اجتماعی شبکه سه سیما بر شمرد

با نزدیک شدن به اذان ظهر جلسه به پیان رسید و رفتیم دوپینگ رو حی و سپس جسمی کردیم و از سالن مونیتورینگ سیما که حاوی حدودا" 40 شبکه های معروف و مشهور جهان که در عرصه فرهنگی و سیاسی . مذهبی و علمی فعالت می کنند که تمامشون هم به نوعی با جمهوری اسلامی ایران مخالف بودن.

عکس های روز جلسه:


05



سالن مونیتورینگ:

08

12

10


ادامه مطلب ...