حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

نمایشگاه شو لباس

اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با شرکت 85 گروه نمایشی روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که با حاشیه هایی همراه بود.در این مراسم که با حضور مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری، اساتید،و دانشجویان دانشگاههای کشور برگزار گردید از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.پوشش و آرایش بسیاری از برگزیدگان این جشنواره سالن تئاتر دانشگاهی را به گونه ای تغییر داده بود که گویی از منتخبین برای حضور در شو لباس دعوت به عمل آمده بود.لازم به تذکر است که مسئولان فرهنگی دانشجویی باید با دقت و نظارت بیشتری نسبت به این گونه رویداد های فرهنگی برخورد نمایند تا که نتیجه ای منفی را در فضای دانشگاهی ایران به همراه نداشته باشد.

واقعا تاسف داره برای مسئولین فرهنگی، چرا خوراک فرهنگی کثیف میخواهید به جوانان بدهید؟!، شما مسئول انقلابی هستید؟  نه فکر نمیکنم

مدیر رزمنده یاد لحضه های شهادت دوستانت در مقابل چشمانت یبافت، واقعا یادت می آید؟، اگر به یاد داشته باشی با دیدن این تصاویر به خدا قسم باید خون گریه کنی، مسئولین از مادر شهدا خجالت بکشید، وزیر فرهنگ و ارشاد چه کسی پاسخ گوی این همه بی حرمتی ها است؟؟؟؟، بهترین سلاح  برای ازبین بردن جوانان بی بند و باری است، دشمن با بهترین سلاح به جوانان در نتیجه به جامعه ضربه می زند. با خواندن متن زیر متوجه می شویم که در جامعه اسلامی چقدر به بیان اسلام و قرآن عمل می شود!

به زنان باایمان بگو چشم های خود را فرو گیرند و دامان خویش را از بی عفتی حفظ کنند و "زینت" خویش را آشکار ننمایند و روسری های خود را بر سینه ی خود افکنند و زینت خود را آشکار نسازند مگر برای شوهرانشان ، یا پدرانشان یا ... و پاهای خود را بر زمین نزنند تا زینت پنهانشان دانسته شود و ای مؤمنان همگی به سوی خدا باز گردید، شاید رستگار شوید .
(سوره ی نور آیه 31)

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید ....


بدون شرح ...................


نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

آدرس وبتون رو اشتباه تایپ میکنید.

باور کنید دیگه انقدر واکنش نشون دادیم به این منکرات، قضیه لوث شده .تکراری شده... دلم میخواد کلمات و اصطلاحات دیگری پیدا کنم.

با اینهمه هجمه و نقشه و توطئه دشمن که این پست شما نشون دهنده یکی از اونهاست هنوز بعضیها در خوابند و میگن انقلاب جوانها رو فاسد کرد و بعد در واکنش من میگن : ببین دخترم ! تو جوونی ! خامی! نمیدونی! ندیدی! زمان شاه رو که ندیدی! برو از پدر و مادرت بپرس! اون موق همه سالم و پاک بودن! این آخوندا انقدر ؟؟؟؟؟؟؟ که باعث شدن جوانها فاسد بشن. ببین دخترم من خودم تو صف اول همه راهپیماییها علیه شاه بودم !!!!!!!!!!!!!
اما الان میبینم که اینا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پناه بر خدا که عده ای با جهلشون و به زعم خودشون آدمو نصیحت میکنن و فکر میکنن چون سن و سالی ازشون گذشته حتما خیلی خوب میفهمن و تشخیص میدن غافل از اینکه بعضی آدمها پیر هم که بشن هنوز بچه موندن و الف رو از ب تشخیص نمیدن. اما شهدای ما با سنهای کمشون بزرگ و پخته بودن . همون بسیجی 16 ساله که برای تمام عمر من الگوست....


(میبینم که پستها رو رمزدار میکنید )


یازهرا


نازبانو سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.pnus-tasmim.blogfa.com

سلام
به به!چه خبره!...
متاسفانه داریم توی زمینه های اعتقادی به قهقرا میریم
اونم بد جوری!
بدتر اینکه با توجیه و ... راهشو صاف میکنیم اونم چه توجیه هایی!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد