حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

از آموزش ساختمان پزشکان تا مهمانان بدون روسری در یکشنبه شب+عکس

بر خود فرض می‌دانم بدین وسیله تشکر صمیمانه خود را از سازندگان سریال فخیمانه، محترمانه و نادرانه ساختمان پزشکان که در قسمت یکشنبه شب خود حاوی مطالب آموزنده‌ بسیاری برای بینندگان شبکه جوان سیما بود اعلام کنم. فیلمی که چشم چرانی و .... را خیلی عادی بیان کرد!

مواردی که آموزش داده شد:

- ملاک های ازدواج دختران به شیوه ای جذاب و مفید

- بررسی جزء به جزء پیراهن عروس بر تن خانم شیرزاد توسط آقایان

- آموزش زیباترشدن پیراهن عروس خانم شیرزاد با ملیله دوزی و جابه جایی گل های وسط توسط آقایان

امیدواریم در قسمت های بعدی از مطالب آموزشی بیشتری در این فیلم بهره ببریم.

جالب است در یک شنبه شب مراسم یادمان استاد محمد نوری از طرف معاونت هنری ارشاد و دفتر کل موسیقی ارشاد هم در تالار وحدت برگزار شد، که حاشیه های بسیاری را داشت، هنرمندان بسیاری در این مهمانی بیاد ماندنی حضور داشتند، اسامی بدین شرح است:

محمد‌علی کشاورز، نور‌الدین زرین‌کلک، هنگامه قاضیانی، جعفر پناهی، فرزاد حسنی، فرزانه کابلی، ایرج حسابی، حسن پورشیرازی، چنگیز جلیلوند، منوچهر صهبایی، محمد سریر، حمیدرضا نوربخش، مصطفی پور‌تراب، ملکه رنجبر، داوود گنجه‌ایی، افلیا پرتو، پوران درخشنده، خسرو سینایی، هوشنگ گلمکانی، فرمان فتحعلیان، هوشنگ مرادی کرمانی، محمدرضا فروتن، بیژن بیژنی، محمد‌علی سپانلو، عبدالجبار کاکائی، خسرو سینایی، جواد مجابی، مرضیه برومند، گلاب آدینه، پریوش نظری، بهاره رهنما، سیمین بهبهانی و ... و مسئولانی چون حمید شاه‌آبادی، معاون هنری ارشاد؛ محمد میرزمانی، مدیر کل دفتر موسیقی ارشاد؛ بابک رضایی، مدیر عامل انجمن موسیقی و علی ترابی، معاون مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد از جمله مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

از نکته های قابل تامل در این مراسم، وضعیت حجاب بعضی مهمانان بود که حتی برخی از آنها روسری نیز به سر نداشتند که البته با وجود تکرار این مورد در بعضی از مراسم و همایش ها اخیر شاید دیگر زیاد عجیب و غیر قابل باور به نظر نیاید.

من میخواهم این را مسئولان بپرسم که از این قبیل مراسم که پول های هنگفتی هزینه می شود چه سودی برای ملت و مملکت اسلامی دارد؟

دوستان میدونم این مهمانی ها تکراری شده ولی چرا دوباره تکرار میشود؟

چون من و توی بچه حزب الهی نشستیم میگیم این عرصه همینی هست که هست دیگه، عرصه هنر فاسد است، چیزی بنام اسلام را نمیشه در آن عملی کرد!، چون این عرصه از قبل انقلاب فاسد بوده دیگر نمی توان کاری کرد مثلا"من پسر حزب الهی یا دختر چادری برم بازیگری کنم!!؟،اصلا"،خودم را وارد میدان فساد گناه کنم!، نهههههه، تو  نرو بازیگری کن، برو بازیگری را اصلاح کن، شاید با خود بگویید دارد حرفهای آرمانی میزند ولی نه، من و تو نمی توانیم وارد این صحنه هاشویم ولی می توانیم یک نسل از خود یا یک گروه را تربیت کنیم و به جای مهندسی و پزشکی و فلسفه و حقوق و ... بفرستیم هنر هنر هنر  تا این مهمانی که تصاویرش را در پایین صفحه مشاهده می کنید دیگر مشاهده نکنیم.

حرف آخرم با امام زمان(عج) میباشد: ای آقای ما، ای مولای ما، دعا بکن برای ما، آقا شرمنده ایم آقاجان روز به روز وضع فرهنگی ایران بدتر می شود ، قبح ها ریخته تر می شود، البته کسی که باید این کار را انجام می داد، داد، این خاتمی خیانتی به ایران اسلامی کرد که تو خواب هم کسی نمیدید، تمام این عادی شدن های این مراسم ها و روسری افتادن ها و فیلم هایی که فقط و فقط برای عادی شدن رابطه دختر و پسر ساخته می شود از آن زمان کار شد تا الان که دیگر....!، آقا جان میدانم که دلت خون است ولی به همین شب های عزیز، شب میلاد جدت آقا اباعبدالله(ع) و آقا ابالفضل العباس و آقا زین العابدین(ع) می باشد، تو را قسم به این شب های عزیز که  برای این نسل جوان دعا کنید، آقا خیلی ها دارند به بیراهه می روند،

دعا کنید ...........


 



نظرات 11 + ارسال نظر
زینت دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.zinat1.pelakfa.com

سلام

من خودم به عنوان یه بیننده واقعاْ خجالت کشیدم من نمی دونم خانم شیرزاد خجالت نکشید ؟؟؟؟
و ب خوبی دارید

موفق باشی

سلام. از خجالت کشیدن گذشته، برای اینجور افراد عادی هست الان از همین خانم شیرزاد بپرس ببین چی میگه، میگه: شما چقدر عقب مونده هستید و متحجر، وااااااااا،
امروز با لباس عروس نسبتا با پوشش و مصنوعی امدن تو تلویزیون، فردا با لباس عروس و چهره شب عروسی میان تو تلویزیون .......، یک کاری کنیم که نگذاریم آینده از این بدترها تکرار شود.
یا زهرا

safa سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام .در مورد ساختمان پزشکان :خیلی افتضاح بود. اینکه شما بچه مذهبی ها اینقدر توجه دارید جای شکر دارد.امیدوارم که همینطور داغ بمونید وهر روز بر بصیرتتون اضافه بشه.خدا رو شکر که شما هستید که حرف دل ما رو بگید.این هنری ها هم که شورشو در اوردن.افسوس که هیچ اعتقادی ندارند از همه بدتر اینکه اونهایی که بر اینها نظارت دارند هم بی اعتقادند .

سلام. از حضور شما در حدید کمال تشکر را دارم، واقعا" از راهنمایی های شما چه در سایبری چه در زندگی خیلی خیلی ممنوم.
برای شما و خانواده محترم آرزوی عاقبت بخیری در زیر سایه آقا امام زمان(عج) را دارم.
یازهرا

مهر و ماه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://mehr-va-mah.blogfa.com

سلام
خدا آخر و عاقبتمان و آخر و عاقبتشان را ختم به خیر کند.....

همسنگر بسیجی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ق.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

شرمنده زیاد فرصت ندارم این روزها.

دیگه نمیدونم چی بگم. انقدر هدف گرفتن ارزشها تو این سریال آبکی واضحه که بازهم نمیدونم چرا داره پخش میشه.

دقیقا ترویج بی حیایی برای زن و بیغیرتی برای مرده.

با وجود سروش صحت نیازی به جنگ نرم هست؟

پرستار زن جوان برای مرد. عشوه های بی حد و حصر منشی و نگاه عمیق مردان به او. بیغیرتی مردها در تماشای عروس و نظر دادن به لباسش. بی احترامی به بزرگتر. ترویج بی بندو باری از نوع غربی در مورد خانواده: زن دکتر با ناصر شریک میشه بدون اطلاع همسرش. بد و بیراه گفتن زن و شوهر به هم در میان جمع...دیالوگهایی در بی ارزش دانستن بیداری اسلامی منطقه و هم ردیف دانستن مسائل خاورمیانه با مرگ و ترافیک و دود و ....
چول پرستی و ..
اصلا نگاهش از نوع طنز نیست چون تو طنز نقد وجود داره: نقد نکات منفی جامعه اما اینجا بی ارزش کردن نکات مثبت جامعه است.


با وجود این حرکات دیگه جایی برای ما تو این جامعه نیست. باید دنبال زن باحیا و مرد باغیرت تو لغت نامه ها بگردیم.
سکوت کردیم دیگه. باید اون ساختمون تولید صداوسیما رو بیارن پایین اما ....

همسنگر بسیجی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ق.ظ

سلام

کجایی حاج احمد متوسلیان که میزدی تو گوش کومله و میگفتی اینجا فقط جمهوری اسلامی حاکمه؟ کجایید مردانی که لرزه بر اندام نامدران مینداختید. چرا الان نامردها بر مردها مسلط شدن؟ یعنی دیگه مردی نیست؟ بیغیرت شدیم تعارف نکنیم. این نبود رسم امانت داری انقلابی که شهدا به ما سپردن.

سندس در جست و جوی حقیقت جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام
ممنون بابت لینک.
بنده هم اون قسمت ساختمان پزشکان رو دیدم...واقعا جای تاسف داره.
خدا عاقبت به خیرمان کند.

زهرا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://velayi.persianblog.ir/

با سلام
واقعا باعث تاسف هست...
باورم نمیشه اینجا یه مملکته اسلامیه
خدایا برسان آقای ما رو که داریم دق می کنیم.

مهر و ماه یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://mehr-va-mah.blogfa.com

بسم ا... نور

«زن را از سه دیدگاه می‌شود مورد ملاحظه قرار داد تا بینش اسلامی نسبت به او آشکار شود. یکی نقش زن به عنوان انسانی در راه تکامل معنوی و نفسانی است که در این دیدگاه،زن و مرد با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند.دیدگاه دوم، در زمینه فعالیت‌های اجتماعی،سیاسی،علمی و اقتصادی است... دیدگاه سوم،نگاه به زن، به عنوان یک عضو در خانواده است که این از همه مهمتر به نظر می‌رسد.» مقام معظم رهبری 28/06/75

مدت زمانی‌ست برآن شدیم تا درباره حجاب این مهم اساسی در جامعه امروز مطالبی را گردآوری کنیم وبا توجه به راهنمایی بزرگواران و دغدغه‌مندان در عرصه حجاب و عفاف می‌خواهیم تا موضوع حجاب را نه فقط از دریچه احساس و سطحی ، بلکه از دیدگاه جامعه‌شناسان ، انسان‌شناسان و روان‌شناسان نیز بررسی کنیم و با ارائه مقالات مختلف مجموعه‌ی ارزشمندی را در این باب خدمت دوستان ارائه نماییم.
از این جهت نیازمند یاری تک تک کسانی که به هر شکل در این زمینه کار کرده یا افراد مطلع در این زمینه را می‌شناسند و یا اینکه به هر شکل می توانند در این عرصه ما را یاری کنند هستیم. خواهشمندیم اگر در بین دوستان هم دانشگاهیان و یا اساتید خود کسانی را می‌شناسید که میتوانند در این رابطه به ما کمک کنند دریغ نفرمایید.
در پناه حضرت حق

تصمیم سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.pnus-tasmim.blogfa.com

سلام
ممنونم بابت حسن توجهتون به مسائل فرهنگی و ارائه ی راهکارهای مناسب و آگاهانه.
وبتون خیلی خوبه.بنابراین
با افتخار لینک شدید

سرفراز باشید

دختر برگزیده خدا.قاصدک چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://habibeyekhoda4.Blogfa.com

سلام علیکم.


خدا همه شونو عاقبت بخیر کنه....
چه همه حق الناس به گردنشونه...
به امیدظهوریار.صلوات

میثم دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ق.ظ

یا ایها الذین امنوا علیکم انفسکم، لا یضرکم من ضل اذااهتدیتم، الی الله مرجعکم جمیعا فینبئکم بما کنتم تعملون.
داداش لااقل شطرنجیش میکردی. من گاهی اوقات موقع نگاه به نامحرم چشم درد میگیرم...

!!!
دیگه چیزی که تو خیابان و جامعه دیده می شود می باشد خدای نکرده عکس ....... نذاشتم که ..................
موقع نگاه به نامحرم باید همیشه چشم آدم درد بگیره نه گاهی اوقات ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد