حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

شیرین بودن سختی در کربلا


هر جا که بزم ماتمتان را بپا کنم             

   آن خاک را زگریه ی خود کربلا کنم

بغض فراقت آخر سرمی کشد مرا      

       آخر چگونه با غم هجر تو تاکنم

گفتی بمان و قافله سالار راه باش    

        ماندم که حق خواهری ام را ادا کنم

وقت اذان رسیده برادر اجازه ده            

     من این نماز را به سرت اقتدا کنم

قرآن بخوان که در پی تفسیر آیه ات   

        سر را به چوب محمل خود آشنا کنم

چشم تمام اهل حرم بر من است تا    

      چیزی به جای معجرمان دست و پا کنم

یک روز هم اگر چه نخوردم غذای سیر  

     یک شب نشد نماز شبم را قضا کنم  

  

کاروان در دروازه کوفه می باشد، چه کاروانی؟ کاروان اسراء، شنیدن واژه اسراء مرا به یاد خاطرات تلخی می اندازد، خاطرات شهر شام، بازار یهودی ها، خرابه، سه ساله و تشت طلا و ..... کاروانی که برای رفتن راه حق چه سختی هایی کشید، حسین ابن علی زندگی اش را فدا کرد، سختی به اندازه ای بود که وقتی خانم حضرت زینب به مدینه بازگشت قابل شناختن نبود ...

آیا ما حاضریم مقداری از راحتی زندگیمان کم کنیم تا به راه حق نزدیکتر شویم؟، اصلا" میدانیم ایثار یعنی چی؟ ایثار یعنی توانایی انجام کاری را داشته باشی ولی انجام ندهی(بخشش داشته باشی یا کمی خودت را به خاطر کسی در خطر اندازی) حضرت اباالفضل الگوی ایثار هست، برای حضرت امان نامه آوردند،قبول نکرد -به لب فرات رسید آب را ننوشید، چه کسی ولایت پذیر هست؟ حضرت اباالفضل، چرا؟؟ زیرا امام حسین فرمود عباس جان تشنگی اطفال بسیار مرا اذیت میکند برو برای کودکان آب بیاور و عباس رفت فقط و فقط آب بیاورد نرفت برای جنگ، به حرف ولی فقیه اش گوش کرد و سر از خود کاری را انجام نداد، چون امام حسین عرض کرده بود که عباس جان برو آب بیاور ..........، نه عقب نه جلو، شانه به شانه ولایت باید باشیم

کسانی که مدعی هستند ولایت پذیرند خود را با ابالفضل العباس مقایسه کنند که آیا تمام و کمال گوش به فرمان ولی فقیه هستند، به والله کسانی که جلوی امام حسین ایستادند و شمشیر کشیدند کافر نبودند، نماز خوان بودند، اهل جهاد، حج و ... بودند، آآآآآآآآآآآی کسی که ادعا میکنی که فلانی دائم الذکر هست، نماز شب خوان هست، که چی؟ اینا شد ملاک؟ پس از واقعه روز عاشورا چه عبرتی می گیری؟؟!!، یا ایها الناس شمری که سر امام حسین علیه السلام را برید، جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت(بر شمر لعنت)


و جمله پایانی:

هر وقت که از اخبار کشور، چیزهایی را میشنوم و ناراحت میشوم، یک لحظه که فکر میکنم و میبینم سایه ولی فقیه بالای سرمان است، تمام غم و غصه ام فراموش میشود و خیلی زود میروم و سجده شکر به جا می آورم که اداره امور کشور دست جانشین معصوم است ...
"شهید عبدالمجید رحیمی"



پی نوشت: 
- در ایام بعد از عاشورا حال و حوصله مناسبی ندارم، مخصوصا که این چند روز را با آسید حسین مومنی گذرانده ام.
- دوستان من(خوانندگان خاموش)، حمید زمانی فردا از کربلا میاد. ما (من و هادی ) به عشق زائر امام حسین قید فوتبال را می زنیم و میرویم فرودگاه هر کی میاد تماس بگیره.
- قبل از این که دوستان تیکه ها را شروع کنند، بخدا ایندفعه برای استقبال از .... فرودگاه نمی روم، در ضمن من چکار کنم تیتریک صفحه اصلی  .... شدم!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
دختر امام جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://razmande69.com

سلام
نخیر من بعد 6ماه یه بار قالب عوض نمودم
کی وبلاگ عوض کردم؟پلاکفا خودش خراب شد تقیر من چیه

عروس خورشید جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://aroosekhorshid.blogfa.com

علی لعنت الله قوم الضالمین من الاولین والاخرین

خانه یار جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://khaneyeyar.blogfa.com

سلام دوست خوبم

عزاداری هاتون قبل حضرت حق

---------------------------
با مطلبی با عنوان
نوحه سرایی به چه قیمتی به روز هستم
خوشحال میشم سری بزنید و از نظراتتون بهرمند بشم
امیدوارم خداوند در این روزها نور معنویت رو به دل همه مون بتابه

در پناه حضرت دوست

دختر برگزیده ی خدا.قاصدک جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://Habibeyekhoda4.Blogfa.com

سلام....

منم قراره مدتی باشه که نباشم.....


باید یاد بگیریم که سجاده مونو جلوتر از ولی فقیه مون پهن نکنیم!



"عباس"ع"یادم داد:وقتی با خدا دست دادی....نباید دست خود را پس بگیری......"


به امیدظهوریار.صلوات

همسنگر بسیجی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

بنشین تا به تو گویم زینب

غم دل با تو بگویم زینب........

بعد من، قافله سالاره تویی خواهر من

دختر حیدر کراره توی خواهر من

خواهرم اکبر و عباس و علی اصغر من

هدف نیزه و پیکان بلا خواهد شد خواهر من

خون ما جمله در این دشت روان خواهد شد

.........................................................


زینب ....زینب ....زینب کان وفا زینب ....زن قهرمانی ...زهرا نشانی .............

یازینب ام مصائب

فاطمه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://jareha.blogfa.com

سلام
عذر تقصیر بابت تاخیر
شعر زیبایی بود ممنون

موفق باشید
یاحق

زینت چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.zinat1.pelakfa.com

سلام

خرابه سه ساله

فقط برایمان کافیست که همین یک کلمه را درک کنیم

التماس دعا

عروس خورشید پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
کجایید؟؟ نیستید؟؟؟
با مطالبی جدید به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنید
[گل].

یاسر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://sher-agha.blogfa.com

سلام
ممنون از لطفتون
لینکتون کردم
خوشحال میشم منو با نام اشعاری در مدح امام خامنه ای لینک کنید

حسینی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.hosseiny2012.blogfa.com/

فکرکنم بد نبود دقیقا خوب معلوم هم نبود

حسینی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.hosseiny2012.blogfa.com/

به این میگن یه شوخی ساده همین!!!!!

زینب علوی(زن شبانه ی موعود) پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://bihozooreto.mihanblog.com

وبلاگ بی حضور تو با "غریب تر از علی" به روز است. بانو جان خوشحال میشم تشریف بیاورید

بانو؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد