حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

تخریب ها علیه جزوه دانشجویی هم چنان ادامه دارد...


بعد از دو هفته از انتشار جزوه استقامت در منطقه ممنوعه متاسفانه عده ای هنوز سعی دارند نکات غیر واقعی را در مورد این جزوه که توسط جبهه دانشجویی حامی پایدرای منتشر شده است، بیان کنند. باز هم همه دوستان عزیز را قبل از اظهار نظر در مورد جزوه دعوت به خواندن مطالب این جزوه می نماییم.

سایت خبری بی بی سی فارسی اخیرا در مطلبی به قلم حسین باستانی روزنامه نگار سابق روزنامه های زنجیره ای و از افراد نزدیک به جبهه موسوم به مشارکت مطالبی را در مورد جزوه ۸۰صفحه ای نگاشته که نشان می دهد  در آن سعی دارد با نقل قول جملاتی از جزوه ؛ جبهه پایداری را حامی اصلی خط رهبری خوانده و با بیانی ظریف انزجار خود را از این حمایت جبهه پایدرای از رهبر معظم انقلاب بیان کند.

نکته قابل توجه این است که نویسنده مطلب بی بی سی فارسی در حال ارائه تحلیل هایی است که با نظرات و اخبار منتشر شده از سوی بسیاری از رسانه های داخلی ای که همان روز های اولیه بعد از انتشار جزوه شروع به تخریب جبهه دانشجویی پایداری کردند مشترک است و وجه تمایز مطلب بی بی سی با مطالب قبلی این است که علاوه بر تیترها و سوتیترهای هنجار شکنانه  ادبیات نویسنده مطلب بی بی سی تند و تیز تر از رسانه های داخلی است.

این نکته تاسف آور است که سایت خبری جهان نیوز با مدیریت یکی از اعضای اصلی جبهه متحد اصولگرایان در مطلبی به نقل از همین پست مذکور بی بی سی شروع به تخریب دانشجویان حامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی کرده است.


منبع: وب دانشجویان حامی جیهه پایداری

نظرات 4 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام

چی بگم!!! دنیای قدرت و سیاست بدجوری داره واقعیات رو تحریف میکنه....

شده بدتر از فننه. به کدوم طرف اعتماد کنیم؟! هر تشکلی چهره های موجه داره. آیت الله علم الهدی می گفت به تشکل ها نگاه نکنید به چهره ها توجه کنید و رأی بدید

یاحق

عروس خورشید شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://aroosekhorshid.blogfa.com

سلام

عجبااااا.....آدم واقعا توش میمونه....

تمنای باران شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://economics88.blogfa.com

سلام
نماینده جبهه دانشجویی پایداری تو جمعی که نماینده جبهه دانشجویی متحد هم حضور داشت ، علاوه بر ادب و احترام متقابل، به جلوگیری از بدگویی و توجه نکردن به حرفهای بی ربط خیلی تاکید داشت...هر دو این را میخواستند،این دوجبهه که با هم دعوا ندارند،تازه اعلام کردند چند اسم اول هر دو لیست مشترک است.
این مائیم که باید با بصیرت گام برداریم.
التماس دعا
یا علی

سلام
تو کدام جلسه؟، اسم نماینده ستاد دانشجویی پایداری؟، علامه ایها که سنگ تمام گذاشتند در ستاد دانشجویی پایداری!!
این دو جیهه افراد مشترکی دارند درست می باشد، ولی اختلافات زیادی دارند، آیت الله مهدوی کنی بزرگوار می باشند و ما هم ارادت خاصی داریم نسبت بهشون، نه دی برای مقابل با فتنه گران و ساکتین فتنه بوجود امد ما نباید به این حرکت پشت کنیم و با ساکتین فتنه همراه شویم، بهتر است به بازخوانی مواضع افراد رجوع کنیم تا همه چیز روشن تر شود
یاعلی

تمنای باران یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://economics88.blogfa.com

سلام!
یه دوره بصیرت افزایی سیاسی با عنوان رویش های انقلاب از طرف شورای ساسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه برگزار شد.بنر های تبلیغات آن هم در ۱۸ نقطه پر رفت وآمد شهر نصب شده بود. آقایان رسایی روانبخش نبویان و... در این دوره همراهیمان کردند.نمایندگان جبهه پایداری آقایان طهرانی و امیر حسین ثابتی بودند و نمایندگان متحد آقایان نادعلی و مالک شریعتی! علامه ای ها کلا تو همه چیز سنگ تموم گذاشتند!!!
بله ما هم معتقدیم نباید باساکتین فتنه همراهی کرد.منظور بنده هم این بود که با احتیاط و وسواس خیلی زیاد این دو لیست رو نگاه کنیم!بنا رو فقط رو اسم و سابقه کاری اشخاص نذاریم.

سلام
بله متوجه شدم، از اتفاق یکی از علامه ایها خیلی گوشزد کرده بود که بیام ولی بر اثر مشغله زیاد نتوانستم شرکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد