حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

به خود بیاییم


سلام


سال1390 هم دارد نفس های آخر خود را می کشد، با خود فکر کنیم که در این سال چه گذشت؟، چه اتفاقاتی برای شخص ما و در کل جامعه رخ داد؟، موضع ما در مقابل اتفاقات چه بود؟، آیا موضعمان در بازی های سیاسی افتاد یا نه موضعمان طبق گفته ها و رهنمودهای رهبری بود؟

راستی در پیشبرد شعار جهاد اقتصادی چه کردیم؟     آقا جان شرمنده ایم ....


                      باشد قرار ما در سال1391 که بیاییم تمام وقتمان را بگذاریم

   تا شعار حضرت آقا روی زمین نماند، نه به حرف بلکه به عمل ....



(( پیشاپیش سال نو را به تمام دوستان و بزرگواران

 تبریک عرض میکنم،


سالی توام با موفقیت و سلامتی برایتان آرزومندم ))


پایداریم با ولایت

ما در ره عشق نقض پیمان نکینم


 گرجان بطلبد دریغ از جان نکنیم 



دنیا اگر از لبریز شود

 

پشت به سالار شهیدان نشویم



پایداریم



جرم ساکتین فتنه = جرم فتنه گران

انسان بصیر کسی است که به ندای امامش به موقع پاسخ دهد، مشکل امثال سلیمان بن صرد این بود که بعد از حادثه عاشورا فهمیدند و دیر آمدند، اگر یک دهم آنها در کربلا بودند این گونه نمیشد، و اگر در زمان دفاع مقدس بسیجیها و بچه هیئتیها به ندای امام خمینی(ره) پاسخ نمی داند دیگر اثری از انقلاب اسلامی در ایران نبود. در فتنه88 هم اگر مردم به موقع بصیرت به خرج نمی دادند عاشورای دیگری رقم زده می شد، 


پس جرم ساکتین فتنه کمتر از فتنه گران نیست.




در یک نشریه مقاله ای نسبت به یکی از مسئولین نظام  چاپ می شود و دبیر سیاسی این نشریه دسگیر می شود!!، آهای قوه قضائیه این نشریه مدیر مسئول دارد، شما مدیر مسئول را به بازداشت و دادگاه ببرید، آقای صادق لاریچانی اگر شما در پرونده هایی مثل اختلاس و رانتخواری های دولتی و زمین خواری مثل این پرونده به این سرعت پیگیری می کردید چقدر خوب بود!. آهای قوه قضائیه، فائزه هاشمی نظام را زیر سوال برد(زیر سوال بردن انتخابات بزرگترین جرم است-امام خامنه ای1388) به شش ماه حبس محکوم شد که ما چشممان آب نمی خورد که یک روز هم به حبس برود حالا سعید تاجیک به دلیل فحاشی به فائزه و پدرش به 8ماه حبس و 50ضربه شلاق محکوم شده است!!!! قوه قضائیه واقعا" این عدالت است؟؟؟؟!!!، قوه قضائیه از مهدی هاشمی چه خبر؟ هنوز در ماموریت دانشگاه آزاد به سر می برد و نمی خواهد برگردد!


آیت الله صادق لاریجانی بیشتر به این جمله حضرت آقا فکر کن:


 زیر سوال بردن انتخابات بزرگترین جرم است.