حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

چه کسانی حوانان انقلابی را تندرو می خوانند؟

این رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون. حالا این حرف من بهانه‌اى نشود براى اینکه یک عده‌اى بروند جوانهاى انقلابى را به عنوان جوانهاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند؛ نه، من همه‌ى جوانهاى غیور کشور را، جوانهاى مؤمنِ انقلابى کشور را فرزندان خودم میدانم و پشت سر آنها قرار میگیرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غیور حمایت میکنم؛ منتها همه را توصیه میکنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار کنند؛ قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است(بخشی از صحبت های حضرت آقا در مشهد مقدس)


گمان میکنم که نکته ی صحبت آقا این است که اشاره می کنند به بعضی ها(!)که جوانان انقلابی را تند می خوانند.شاید بتوان این برداشت را هم از این صحبت آقا داشت که آنها تند نیستند بلکه انقلابی اند.و در واقع این مسئولین هستند که محافظه کارند.

نظرات 3 + ارسال نظر
خداشناسی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ق.ظ http://khodashenasi.mihanblog.com/post/author/734640

با سلام
خدا رو شکر که در این روز هم شانس با من یار شد که به وبلاگ ارزشمند و آموزنده شما سر بزنم و از نوشته های زیبایی و پر محتوی و تاثیر گذار ، استفاده کنم .
من هم از این که شما زحمت کشیدید و این جملات و عبارتهای زیبا و آموزنده را نوشتید از شما سپاسگزارم که بدون منت این کلام زیبا را در اختیارم گذاشتید .
بار خدایا عمر و زندگی این دوست مهربانم را در سال جدید پر برکت قرار ده ، تا بار دیگر هم بتونم به وبلاگ این عزیزم سر بزنم و از دانش و علمش استفاده ببرم .
موفق باشید

یاسر سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://sher-agha.blogfa.com

سلام
در اطاعت از فرموده ولی امر مسلمین جهان
درب خانه هایمان را بر روی تولیدات خارجی می بندیم
اشعاری در مدح امام خامنه ای بروز شد

تمنای باران یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

به روزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد