حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

بدر و خیبر


 یک روز در صدر اسلام، دشمنان به نظرشان رسید که با شِعب ابى‌طالب و محاصره‌ى اقتصادى مسلمانها، آنها را از پا بیندازند؛ اما نتوانستند. این روسیاه‌هاى بدمحاسبه‌گر خیال میکنند ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالبیم. اینجور نیست. ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم. ما در شرائطى هستیم که ملت ما نشانه‌هاى پیروزى را به چشم دیده است؛ به آنها نزدیک شده است؛ به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است. امروز مردم ما را از محاصره‌ى اقتصادى میترسانند؟ با این حرفها، با این ترفندها میخواهند مردم را از صحنه بیرون کنند؟ مگر چنین چیزى ممکن است؟ امروز میخواهند در اراده‌ى مسئولین اختلال ایجاد کنند؟(سخنرانی حضرت آقا در سال1390)


به نظر شما در حال حاضر در کدام حالت هستیم؛

بدر؟ خیبر؟ شعب ابی طالب؟، چــــــرا؟

 وظیفه مردم و مسئولین چیست؟




نظرات 3 + ارسال نظر
باران یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://shamimehyas.blogfa.com

سلام.درود بر شما
ممنون از حضورتون

سیمرغ یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://spiyanechartopart.blogfa.com/

شاید به نوعی همه شرایط حاکم باشه و هر حرکت ما می تونه یکی از شرایط غالب تر کنه اما در حال حاضر ذیل عنایت نمایندگان مجلس و قوه قضاییه ما در شرایط پیروزی بعد از بدر و جنگ احد هستیم و به نظر می رسه دقیقا در حالی که در اوج شکست دشمن و خفت او هستیم عده ای به طمع تقسیم غنایم و بخوانید قدرت در حال ترک آن تنگه ی مهم استراتزیک بخواندی دفاع از ولایت و حفظ وحدت هستند و حالا دقیقا وقت آن است که دشمن تپه را دور بزند اگر همینطور ادامه دهند و اتفاقات خوبی نخواهد افتاد پس از طرح سوال از رییس جمهور!!! خدا لعنت کند ترک کننده های تنگه را و مدافعان آن ها را

حسین جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://antisofi.mihanblog.com/post/173

سلام
امروز در شرایط نهروانیم و دشمنان داخلی و البته خارجی دندان به حذف ولایت تیز کرده اند که اینو دفعه به امید خداوند مالک اشتر ها سینه معاویه صفتان و عمرو عاص ها را میشکافند و جایی برای زیست یزیدیان و بیصفتان باقی نمی گذارند.
یا حیدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد