حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

حدید

مهم ادای تکلیف و انجام وظیفه الهی است. باقی بازی دنیاست...

کلاه+سال88+انتخابات مجلس

 مسئولان از توطئه‌ى دشمن در کار انتخابات غافل نشوند. آن کسانى هم که در انتخابات رأى نمى‌آورند، مواظب باشند آن کلاهى که بر سر رأى‌نیاوردگان سال 88 رفت، بر سر آنها نرود؛ فریب نخورند. همه‌ى نامزدهاى انتخابات و همه‌ى هوادارانشان، خودشان را در مقابل توطئه‌ى احتمالى دشمن مسئول امنیت بدانند. انتخابات را متهم نکنند؛ کسى آب به آسیاب دشمن نریزد؛ در تبلیغات، القاء فضاى اختلاف و ناامیدى نشود، تا ان‌شاءاللَّه انتخابات خوبى داشته باشیم.

((امام خامنه ای 90/11/14 - نماز جمعه))


آقا گفتا بعدا" نیایید و بگویید پشیمانیم و اشتباه کردیم و ............ ، وای به حال کسانی که این انتخابات را زیر سوال ببرند ...............، مطمئن باشند جواب دندان شکنی از سوی مردم دریافت می کنند.

سکوت کن و تندرو نباش

عاقبت تندروی!!


جواب خون شهدای بسیجی فتنه88 را چگونه می دهند؟؟؟



اگر مردم بعد از انتخابات88 از ولایت دفاع کردند، اگر فحش و ناسزا را به خود خریدند، اگر چاقو خوردن و تکه تکه شدن را به جان خریدن فقط و فقط برای مقابل با فتنه گران و ساکتین فتنه بود که با سکوتشان پازل دشمن را جور کردند و آن هیاهو را راه انداختند......

 سوال اینجاست که موضع گیری مستقیم با ولایت بودن و علیه فتنه گران تندرویست؟؟، یا باید سکوت کرد موقعیت را دید و با توجه به موقعیت، موضع خود را مشخص کرد؟؟


مردم ما با ساکتین فتنه همراه نخواهند شد



تخریب ها علیه جزوه دانشجویی هم چنان ادامه دارد...


بعد از دو هفته از انتشار جزوه استقامت در منطقه ممنوعه متاسفانه عده ای هنوز سعی دارند نکات غیر واقعی را در مورد این جزوه که توسط جبهه دانشجویی حامی پایدرای منتشر شده است، بیان کنند. باز هم همه دوستان عزیز را قبل از اظهار نظر در مورد جزوه دعوت به خواندن مطالب این جزوه می نماییم.

سایت خبری بی بی سی فارسی اخیرا در مطلبی به قلم حسین باستانی روزنامه نگار سابق روزنامه های زنجیره ای و از افراد نزدیک به جبهه موسوم به مشارکت مطالبی را در مورد جزوه ۸۰صفحه ای نگاشته که نشان می دهد  در آن سعی دارد با نقل قول جملاتی از جزوه ؛ جبهه پایداری را حامی اصلی خط رهبری خوانده و با بیانی ظریف انزجار خود را از این حمایت جبهه پایدرای از رهبر معظم انقلاب بیان کند.

نکته قابل توجه این است که نویسنده مطلب بی بی سی فارسی در حال ارائه تحلیل هایی است که با نظرات و اخبار منتشر شده از سوی بسیاری از رسانه های داخلی ای که همان روز های اولیه بعد از انتشار جزوه شروع به تخریب جبهه دانشجویی پایداری کردند مشترک است و وجه تمایز مطلب بی بی سی با مطالب قبلی این است که علاوه بر تیترها و سوتیترهای هنجار شکنانه  ادبیات نویسنده مطلب بی بی سی تند و تیز تر از رسانه های داخلی است.

این نکته تاسف آور است که سایت خبری جهان نیوز با مدیریت یکی از اعضای اصلی جبهه متحد اصولگرایان در مطلبی به نقل از همین پست مذکور بی بی سی شروع به تخریب دانشجویان حامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی کرده است.


منبع: وب دانشجویان حامی جیهه پایداری